WDSL
ID:
PIN:
Prędkość:
Prędkość
Okres umowy:
Czas trwania umowy
Opcja:
Awaria sieci radiowej WDSL - komunikat #1

Szanowni Klienci,

od środy zmagamy się z poważną awarią techniczną, która wystąpiła z przyczyn od nas niezależnych. Robimy wszystko, aby jak najszybciej przywrócić sieci pełną sprawność. Problem dotyczy głównie sieci radiowej WDSL. Usługi w sieci światłowodowej FIBER powinny wszędzie działać poprawnie.

Kontakt z linią specjalną: 32 706 50 10

Na ten moment nasi technicy pracują nas usunięciem awarii. Dotyczy on tylko niektórych abonentów, w tym przede wszystkim tych, którzy w ostatnim czasie odłączyli zasilanie do routera. Technikom udało się zdiagnozować problem z siecią radiową, który jest po naszej stronie, ale nie jest on jeszcze całkowicie usunięty. Nie potrafimy powiedzieć, kiedy się to uda, ale mamy nadzieję, że skrócimy ten czas do minimum.

Nasze Biuro Obsługi Klienta pracuje na pełnych obrotach i staramy się, aby przyjąć zgłoszenia od każdego Klienta. Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod uruchomioną linią specjalną 32 706 50 10. Kontaktować można się też mailowo: bok@interkonekt.pl. Godziny pracy naszego BOK zostały przedłużone do godziny 21:00.

O wszystkim będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej oraz na profilu na Facebooku.

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z czasowego braku dostępu do internetu i prosimy Państwa o cierpliwość.

Zespół firmy Interkonekt

innowacyjna gospodarka